06 iulie 2013

Prefata Marelui Premiu al Germaniei 2013

 
Desfasurare  05 - 07 iulie 2013.

Program (GMT+2, ora Romaniei)

  Antrenamente:  P1 - Vineri 11:00. P2 - Vineri 15:00. P3 - Sambata 12:00.
  Calificari: Q1, Q2, Q3 - Sambata 15:00.
  Cursa: Duminica 15:00.

Circuit  Nürburgring, Nürburg, Germania. 


    Etapa cu numarul 9 din sezon ne aduce pe legendarul circuit german de la Nürburgring, un loc incarcat de istorie si emotie. Circuitul a intrat pentru prima data in calendarul competitional in anul 1951, gazduind numeroase editii ale Marelui Premiu al Germanei pe varianta Nordschleife (poreclita "iadul verde"), pana la accidentul aproape fatal al lui Niki Lauda, din 1976, lucru ce a cauzat mutarea locatiei acestui eveniment pe Hockenheimring, pana in anul 2006 (cu exceptia editiei din 1985). Circuitul a fost prezent in calendarul competitional din 1995 pana in 2006, sub titulatura de Marele Premiu al Europei, dupa s-a stabilit o alternanta anuala in gazduirea Marelui Premiu al Germaniei intre Nürburgring si Hockenheimring. 
    Spre deosebire de acum doi ani, anul acesta exista 2 zone DRS (ca pe majoritatea circuitelor in 2013), prima pe zona de mare viteza dintre virajele 11 si 13 si cea de-a doua pe linia de start sosire. Puncte de remarcat ale turului de circuit ar fi primul viraj, un ac de par complex si inselator, si cele doua sicane largi consecutive, S-ul Schumacher (virajele 8-9) si combinatia virajelor 10-11 (RTL-Kurve si Warstein-Kurve).
    In cursa de duminica, pilotii vor parcurge 60 de tururi, prin cele 15 viraje ale pistei de 5.148 km. Recordul pe turul de circuit a fost stabilit la 1:29.468, de catre Michael Schumacher, in 2004. 
    

Pneuri



 Predictii

    Avand in vedere rezultatele sesiunilor de Antrenamente si Calificari, lupta pentru victorie pare a se da intre Red Bull Racing si Mercedes AMG, cu Hamilton si Vettel in prima linie, urmati de Mark Webber. Cuplul Lotus F1 ocupa pozitiile 4 si 5 pe grila, dar nu cred ca au viteza necesara pentru a obtine o victorie, in timp ce o clasare pe podium pare foarte accesibila. Strategia aleasa de Ferrari l-a aruncat pe Fernando Alonso pe locul 8 al grilei, insa cred ca acesta isi pastreaza inca sanele la victorie, in timp Nico Rosberg nu cred ca va intelege prea multe din cursa de maine, plecand de pe un nemultumitor loc 11. 

    Lupta pentru titlu se inteteste astfel, conturandu-se trei potentiali campioni mondiali prin Vettel, Alonso si Räkkönen, restul urmaritorilor avand sanse considerabil reduse, fiind atat de in urma, in acest punct al sezonului. 

TheSeeker


 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff