Modificarile anuntate ar fi de ordin structural, producatorul italian dorind sa previna posibilele cedari neasteptate ale compusului, precum cele intamplate in etapa trecuta. De asemenea, aceste schimbari ar trebui sa confere mai multa rigiditate pneurilor Pirelli P-Zero, pentru a evita curse cu 4 sau mai multe opriri la boxe (din nou, precum cea din Spania), tinta acestora fiind undeva in marja de 2-3 schimbari ale trenului de pneuri, intr-o cursa. Initial, noua specificatie era programata pentru lansare cu o etapa mai tarziu, la runda gazduita pe circuitul de la Silverstone, Marea Britanie, insa intamplarile din Marele Premiu al Spaniei au fortat mana celor de la Pirelli.
Aceste modificari nu vin insa fara controverse, italienii fiind acuzati ca au cedat presiunilor facute de Red Bull Racing si Mercedes AMG, echipe ce sunt total nemultumite de gumele oferite de Pirelli (desi intre aceste echipe s-au impartit toate cele 5 pole-uri ale sezonului, pana acum). In plus, exista temerea ca echipe precum Lotus sau Ferrari, care au lucrat din greu pentru a intelege si gestiona corect pneurile oferite de Pirelli pentru 2013 (dovedind ca se poate, cu putin efort) ar putea fi dezavantajate de aceasta decizie. Rezultatul acestor modificari ramane de vazut, totusi. Intre timp, ne vom putea bucura de Marele Premiu al Principatului Monaco, de saptamana viitoare.
TheSeeker
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu